Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení, Olomouc

Administrativa / Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení

Společnost Bartoň a Partner s.r.o.

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Mišákova 541, Olomouc
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 27 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení (Mišákova 541, Olomouc)

Pracoviště: Mišákova č.p. 541/18, Olomouc.
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- znalost a praxi v podvojném účetnictví
- práci s PC (MS Office, Excel)
- dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
- dobré vyjadřovací schopnosti
- orientace ve veřejných rejstřících (justice, katastr nemovitostí atd.)
- znalosti v problematice společného vlastnictví bytů - výhodou
- praxe v oblasti správy nemovitostí výhodou
- schopnost samostatného plnění úkolů
- ochota učit se novým věcem
- schopnost komunikovat s klienty
- odolnost vůči stresu
- znalosti problematiky společenství bytových jednotek - výhodou

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte POUZE na e-mailovou adresu

Informace o společnosti Bartoň a Partner s.r.o.

Bartoň a Partner s.r.o.
Mišákova 541
Olomouc
77900
IČO: 26810093
aktualizováno před více než rokem

Další pracovní nabídky v okrese Olomouc v oboru Administrativa

Všechny pracovní inzeráty v okrese Olomouc v oboru Administrativa