Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení, Olomouc
Administrativa / Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení
Společnost
Bartoň a Partner s.r.o.
Smluvní vztah
pracovní smlouva
Místo pracoviště
Mišákova 541, Olomouc
Minimální vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení
27 000 Kč
Pracovní poměr
práce na plný úvazek
Detail pracovní nabídky na pozici: Odborný referent/ka správy nemovitostí - odborní pracovníci organizace a řízení (Mišákova 541, Olomouc)
Pracoviště: Mišákova č.p. 541/18, Olomouc. Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - znalost a praxi v podvojném účetnictví - práci s PC (MS Office, Excel) - dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem - dobré vyjadřovací schopnosti - orientace ve veřejných rejstřících (justice, katastr nemovitostí atd.) - znalosti v problematice společného vlastnictví bytů - výhodou - praxe v oblasti správy nemovitostí výhodou - schopnost samostatného plnění úkolů - ochota učit se novým věcem - schopnost komunikovat s klienty - odolnost vůči stresu - znalosti problematiky společenství bytových jednotek - výhodou
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte POUZE na e-mailovou adresu kontaktní formulář
Informace o společnosti Bartoň a Partner s.r.o.
Bartoň a Partner s.r.o.
Mišákova 541
Olomouc
77900
IČO: 26810093
aktualizováno před více než rokem
Další pracovní nabídky v okrese Olomouc v oboru Administrativa