Detail pracovní nabídky na pozici: Pracovník/-ice zákaznické linky (call centra) - pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (nám. Svobody 1142, Třinec)
Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (min. MS Office), asertivita, pozitivní přístup k práci a ke klientům, pracovní nasazení, spolehlivost, pečlivost, výhodou - zkušenosti na obdobné pozici.
Náplň práce - přijímání hovorů a zpracování žádostí a dotazů volajících, poradenství a péče o stávající zákazníky, poskytování aktuálních informací a nabídka vhodných řešení ke službám, samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy, evidence dat v databázi, další administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení.
Pečlivé zaškolení, volné víkendy, fixní plat + odměny + bonusový program, práce na 8,5 hod. v čase mezi 6:30 - 20:00.
Životopis zaslat nejpozději do 17. 6. 2023 na e-mailovou adresu: kontaktní formulář nebo osobně předat v zákaznickém centru Nej.cz s.r.o., nám. Svobody 1142, 739 61 Třinec (budova FÚ vchod z druhé strany). do předmětu e-mailu uvést název pozice - Pracovník/-ice call centra Třinec.
Pracoviště: Třinec
Informace o společnosti Nej.cz s.r.o.
Nej.cz s.r.o.
nám. Svobody 1142
Třinec
73961
IČO: 3213595
aktualizováno před 10 měsíci
Další pracovní nabídky v okrese Frýdek-Místek v oboru Obchod a cestovní ruch, Administrativa