250236 - vrchní referent/rada v oddělení kontrolním i. - úředníci v oblasti daní, Děčín

Finance, Administrativa / 250236 - vrchní referent/rada v oddělení kontrolním i. - úředníci v oblasti daní

Společnost Generální finanční ředitelství

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Řetězová 1369, Děčín
Minimální vzdělání Vyšší odborné
Výše ohodnocení 23 390 - 34 370 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: 250236 - vrchní referent/rada v oddělení kontrolním i. - úředníci v oblasti daní (Řetězová 1369, Děčín)

[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2

Pracovník Oddělení kontrolního zejména:
- Zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti.
- Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení.
- Zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty.
- Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností.
- Zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích.
- Předává podklady k vyměření daně a doměření daně příslušnému útvaru.
- Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly ve stanoveném oboru státní služby, které svou náročností odpovídají platové třídě stanovené na systemizovaném služebním místě.

Požadujeme
- vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek)
- ŘP sk. B výhodou
- samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
- znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
- bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- schopnost jednání s lidmi
- znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů

Nabízíme
- platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 2.1.2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program

K předložení
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 16.11.2023

na e-mail: v kopii na e-mail:
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 250236 (PP)

nebo na adresu:

VŘ 250236 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Děčíně
Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39

kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová
telefon: 412 592 405

Informace o společnosti Generální finanční ředitelství

Generální finanční ředitelství
Řetězová 1369
Děčín
40502
IČO: 72080043
aktualizováno před 6 měsíci