Administrativní pracovník odboru sociálních věcí - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace, Chrudim

Administrativa / Administrativní pracovník odboru sociálních věcí - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Společnost Město Chrudim

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Resselovo náměstí 77, Chrudim
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 21 710 - 31 820 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Administrativní pracovník odboru sociálních věcí - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Resselovo náměstí 77, Chrudim)

Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: samostatné práce administrativní povahy na Odboru sociálních věcí, administrace stížností vyřizovaných odborem, zajišťování spisové služby, zajišťování archivace, evidence spisů v oblasti sociálně-právní ochrany dětí, podklady pro statistické výkazy, administrativa k případovým konferencím, protokoly z jednání vedených odbornými zaměstnanci odboru, vydávání parkovacích průkazů, evidence změn ve Standardech sociálně-právní ochrany
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, základní orientace v zákoně o sociálně-právní ochraně dětí, Standardech sociálně právní ochrany dětí, v zákoně o sociálních službách, praxe v oblasti elektronické spisové služby, schopnost zvládat a řešit zátěžové situace, časová flexibilita, praxe s vyhotovováním zápisů z déletrvajících jednání, výborná uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel); řidičský průkaz skupiny B, nutnost řídit služební vozidlo
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů

První kontakt učiňte, prosím, na výběrovém řízení:
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 10. 2. 2023, a to buď osobně na podatelnu nebo vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte "Výběrové řízení - Odbor sociálních věcí") na adresu:
Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim

Více o výběrovém řízení na: www.chrudim.eu

Informace o společnosti Město Chrudim

Město Chrudim
Resselovo náměstí 77
Chrudim
53701
IČO: 270211
aktualizováno před více než rokem