Detail pracovní nabídky na pozici: Asistent/asistentka obch. oddělení e-shopu, fakturace dle přijatých objednávek - prodavači ostatního zboží v prodejnách (Nábřeží 599, Zlín)
Náplň práce: na obchodním oddělení e-shopu: fakturace dle přijatých objednávek, prodejní doklady, vychystávání zboží dle objednávek, komunikace se zákazníky. Pracovní doba 7-16h s přestávkou.
Požadavky:
Kvalitní pracovní nasazení, dobrá komunikace, vstřícná spolupráce s kolegy, schopnost a chuť učit se nové věci. Zvyšování odbornosti (znalost rozsáhlého sortimentu). Zkušenosti z malo- velkoobchodu vítány. Trestní bezúhonnost nutná. Dobu určitou po zapracování a dobrých výsledcích lze prodloužit, nejde o záskok.
Podmínkou pohovoru je zaslání životopisu na email : kontaktní formulář do předmětu "OBCHOD"
Zaměstnanecké výhody: Perspektivní práce ve stabilní společnosti s více než 25 letou historií, odměny za dosažené obraty, stravenky 120,- Kč, jednosměnný provoz, volné víkendy. Při prodloužení pracovního poměru dovolená navíc.
Informace o společnosti V+L-MAIS s.r.o.
V+L-MAIS s.r.o.
Nábřeží 599
Zlín
76001
IČO: 26943247
aktualizováno před téměř 2 roky
Další pracovní nabídky v okrese Zlín v oboru Obchod a cestovní ruch