Asistent/ka oddělení provozu a správy budov - vedoucí v oblasti administrativních agend, Lužice

Administrativa, Management / Asistent/ka oddělení provozu a správy budov - vedoucí v oblasti administrativních agend

Společnost Groz-Beckert Czech s.r.o.

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Velkomoravská 1014, Lužice
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 33 000 - 38 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Asistent/ka oddělení provozu a správy budov - vedoucí v oblasti administrativních agend (Velkomoravská 1014, Lužice)

Pracovní náplň:
- kontrola zpracování zakázek v SAP
- vyřizování administrativně- technických prací
- podpora a organizace oddělení BT
- vyhodnocování ukazatelů
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- technicko-ekonomické zaměření
- organizační schopnosti
- aktivní znalost NJ nebo AJ
- komunikační a organizační dovednosti
- znalost práce v prostřední Excel, Word, tvorba tabulek, statistik, grafů, databázové funkce
13. a 14. mzda, prémie až 15%, 5 týdnů dovolené, dotované závodní stravování, interní a externí školení, firemní akce.
Kontakt na tel. od 7:00 do 14:30 hod, na mail.

Informace o společnosti Groz-Beckert Czech s.r.o.

Groz-Beckert Czech s.r.o.
Velkomoravská 1014
Lužice
69618
IČO: 25179811
aktualizováno před 7 měsíci