Odpověď na inzerát
Detail pracovní nabídky na pozici: Asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek - všeobecní administrativní pracovníci (Kolískova 3842, Hodonín)
Pro naši pobočku v Hodoníně hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Jedná se o poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením.
Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, rozvoz pracovníků úklidu po Hodoníně a okolí.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), aktivní řidič, pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.
Požadavky
-
Práce s PC
-
Práce s PC - textový editor (Word)
-
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
-
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Informace o společnosti ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.
ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.
Kolískova 3842
Hodonín
IČO: 29376351
aktualizováno před 9 dny
Odpověď na inzerát
Další pracovní nabídky v okrese Hodonín v oboru Administrativa