Kontrolor oddělení kanceláře starosty - úředníci jinde neuvedení, Krnov

Administrativa / Kontrolor oddělení kanceláře starosty - úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Krnov

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Hlavní náměstí 96, Krnov
Minimální vzdělání ÚSV s maturitou
Výše ohodnocení 19 730 - 28 920 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Kontrolor oddělení kanceláře starosty - úředníci jinde neuvedení (Hlavní náměstí 96, Krnov)

Město Krnov v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa kontrolora oddělení kanceláře starosty MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.

II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborná škola zakončená absolutoriem nejlépe ekonomického směru,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" praxe v účetnictví min. 5 let,
" výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě finančního hospodaření ÚSC,
" znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce - viz popis pracovního místa.

Osobnostní a profesní předpoklady:
" umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
" organizační schopnosti a schopnost samostatného rozhodování,
" smysl pro zodpovědnost a spolehlivost,
" ochota k prohlubování kvalifikace.

Nabízíme:
" odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje,
" pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravné a na dovolenou,
" kartu "Benefity Café",
" 3 dny indispozičního volna a jiné benefity.

III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout
u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit
na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 9. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.

Přihlášky zasílejte do 19. 8. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení na kontrolora oddělení KS - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!

Bližší informace podá Mgr. Josef Tobiášek, vedoucí oddělení kanceláře starosty MěÚ
v Krnově, tel. 554 697 227, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207.
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 4.8.2022

Informace o společnosti Město Krnov

Město Krnov
Hlavní náměstí 96
Krnov
79401
IČO: 296139
https://krnov.cz/vyberove-rizeni-na-obsazeni-pracovniho-mista-kontrolora-oddeleni-kancelare-starosty/d-41358/p1=21603
aktualizováno před více než rokem