Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace, České Budějovice

Administrativa / Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Společnost SOPHIA, jazykové služby s.r.o.

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Hroznová 253, České Budějovice
Minimální vzdělání ÚSV s maturitou
Výše ohodnocení 20 000 - 35 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Hroznová 253, České Budějovice)

Co u nás budete dělat?
• řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji
• připravovat cenové nabídky (kalkulace)
• vybírat dodavatele a koordinovat jejich práci
• denně komunikovat s českými i zahraničními obchodními partnery - osobně, emailem, telefonicky
• další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným

Co nabízíme?
• kvalitní zaškolení, pestrou, ale náročnou práci
• každodenní komunikaci v angličtině
• moderní, nekuřácké pracoviště v centru ČB
• dlouhodobou perspektivu zaměstnání
• osobní a profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT

Co očekáváme?
• zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
• schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci

Poznámka:
• koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury!
• praxe uchazeče v překladatelském oboru výhodou
• práce je vhodná pro absolventy

Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody.

Informace o společnosti SOPHIA, jazykové služby s.r.o.

SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Hroznová 253
České Budějovice
37001
IČO: 26025876
http://www.sophia-cb.cz
aktualizováno před více než 2 roky