Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace, České Budějovice
Administrativa / Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Společnost
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Smluvní vztah
pracovní smlouva
Místo pracoviště
Hroznová 253, České Budějovice
Minimální vzdělání
ÚSV s maturitou
Výše ohodnocení
20 000 - 35 000 Kč
Pracovní poměr
práce na plný úvazek
Detail pracovní nabídky na pozici: Koordinátor(ka) překladatelských zakázek - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Hroznová 253, České Budějovice)
Co u nás budete dělat? • řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji • připravovat cenové nabídky (kalkulace) • vybírat dodavatele a koordinovat jejich práci • denně komunikovat s českými i zahraničními obchodními partnery - osobně, emailem, telefonicky • další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným
Co nabízíme? • kvalitní zaškolení, pestrou, ale náročnou práci • každodenní komunikaci v angličtině • moderní, nekuřácké pracoviště v centru ČB • dlouhodobou perspektivu zaměstnání • osobní a profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT
Co očekáváme? • zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr • schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce • dobré komunikační a organizační schopnosti • pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
Poznámka: • koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury! • praxe uchazeče v překladatelském oboru výhodou • práce je vhodná pro absolventy
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody.
Informace o společnosti SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Hroznová 253
České Budějovice
37001
IČO: 26025876 http://www.sophia-cb.cz
aktualizováno před více než 2 roky
Další pracovní nabídky v okrese České Budějovice v oboru Administrativa