Požadavky:
Uživatelská znalost práce na PC a MS Office (Word, Excel, Outlook), trestní bezúhonnost, ochota učit se novým věcem.
Pracovní poměr je nabízen na dobu určitou i na dobu neurčitou.
Náplň práce:
Náplň práce spočívá v poskytování informací v oblasti důchodového a nemocenského pojištění OSVČ. Jednání s klienty v klientském centru. Zpracovávání přijatých podání. Vydávání požadovaných potvrzení. Sledování dodržování zákonných povinností OSVČ. Vystavování rozhodnutí dle Správního řádu. Spolupráce s ostatními odděleními a dalšími orgány státní správy.
Stravenky v hodnotě 100 Kč, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, pružná pracovní doba.
Kontaktní osoba: Ing. Jana Janská, tel.: 244 012 334, e-mail:
kontaktní formulář Zaměstnanecké výhody: Stravenky v hodnotě 100 Kč, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, 1 den volna k vyřízení osobních záležitostí, pružná pracovní doba, možnost umístění dítěte do dětské skupiny v místě pracoviště