MÍSTO VÝKONU : Učňovská č.p. 380/8, Hrdlořezy, 190 00 Praha 9
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Mgr. Klíchová, e-mail:
kontaktní formulář" Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů.
" Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání.
" Zajišťování kancelářských potřeb.
" Komunikace s obchodními partnery.
" Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
" Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
" Vedení pokladny.
" Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů.
" Vystavování a evidence faktur a celních dokladů.
" Kontrola dodržování celních předpisů.
" Příprava pravidelných zpráv (hlášení), měsíčních výkazů apod.
" Organizace jednoduchých procesů s návaznostmi na další procesy a děje.
" Tvorba textů z podkladů a jejich formátování do předepsaných šablon.
" Práce s kancelářskými systémy na PC (databázový systém, tabulkový procesor).
Obsluha datových schránek. Příjem, distribuce a evidence došlých poštovních zásilek. Vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí. Práce s kancelářskou technikou (kopírka, fax, skener).
" Jazykové znalosti ruský jazyk slovem písmem, anglický jazyk na komunikační úrovni, další jazyk výhodou
Další požadavky:
Odolnost vůči stresu,
Samostatnost
Analytické schopnosti