Aktualizace 8. 2. 2023, 4. 5. 2022, 15. 12. 2021
Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, aktivní přístup k práci, komunikativní schopnosti, zodpovědný přístup k práci a k jednání s klienty, zdravé sebevědomí, samostatnost, ochota učit se novým věcem, protože každý klient potřebuje něco jiného.
Náplň práce - domlouvá a realizuje schůzky s novými i stávajícími klienty v pojišťovací kanceláři, vyřizuje servisní požadavky příchozím klientům, aktivně nabízí produkty a služby pojišťovny, uzavírá smlouvy a zpracovává s tím spojenou administrativu, pomáhá klientům v situacích, které život přináší - v oblasti finančního zajištění.
Vícesložkové odměňování (fix + provize + bonusy + odměna za svěřené klienty), pracovní doba pružná, profesionální zaškolení, praktická pomoc manažera nejen při zaškolení
Životopis zaslat na e-mailovou adresu:
kontaktní formulářPracoviště: Třinec