Pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního - ostatní úředníci jinde neuvedení, Cheb

Administrativa / Pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Cheb

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště 0, Cheb
Minimální vzdělání ÚSV s maturitou
Výše ohodnocení 23 000 - 33 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního - ostatní úředníci jinde neuvedení ( 0, Cheb)

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
pracovník/ce recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.

Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 8
Místo výkonu práce: město Cheb
Termín nástupu: 1. února 2024 nebo dle dohody
Délka pracovního poměru: 1 rok s možností změny na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:00-17:00 h, Út+Čt 7:00-15:00 h, Pá 7:30-14:00 h.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
- praxe v územní samosprávě.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- tři dny indispozičního volna
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání po skončení zkušební doby (při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru organizačního Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail nebo vedoucí organizačního oddělení Jaroslava Procházková, tel. 354 440 670, e-mail: .

Lhůta pro podání žádostí: 18. ledna 2024 do 10,00 hodin, žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Pohovory proběhnou dne 25.1.2024 od 8.30 hodin. Místo konání bude upřesněno.

Informace o společnosti Město Cheb

Město Cheb
0
Cheb

IČO: 253979
aktualizováno před 4 měsíci