Pracovníci úseku ekonomiky odboru finančního - správci rozpočtu města - ostatní úředníci jinde neuvedení, Cheb

Administrativa / Pracovníci úseku ekonomiky odboru finančního - správci rozpočtu města - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Cheb

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště 0, Cheb
Minimální vzdělání ÚSV s maturitou
Výše ohodnocení 25 000 - 41 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Pracovníci úseku ekonomiky odboru finančního - správci rozpočtu města - ostatní úředníci jinde neuvedení ( 0, Cheb)

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: pracovník/ce úseku ekonomiky odboru finančního - správce/kyně rozpočtu města
Platová třída: 9 - 11, dle dosaženého vzdělání a praxe
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: 01.09.2023 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického nebo obdobného zaměření
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita.

Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví obcí
- znalost informačního systému GINIS
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- po zapracování možnost přiznání osobního příplatku
- odborné vedení v adaptačním procesu.

Lhůta pro podání přihlášek: do 21.08.2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14,
350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 440 164, e mail:

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 23.08.2023 od 13:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Informace o společnosti Město Cheb

Město Cheb
0
Cheb
35002
IČO: 253979
aktualizováno před 10 měsíci