Referent/-ka odboru výstavby a životního prostředí - odborní asistenti v administrativě, Hlučín

Administrativa / Referent/-ka odboru výstavby a životního prostředí - odborní asistenti v administrativě

Společnost Město Hlučín

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Mírové náměstí 24, Hlučín
Minimální vzdělání VŠ Bakalářské
Výše ohodnocení 23 390 - 34 370 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Referent/-ka odboru výstavby a životního prostředí - odborní asistenti v administrativě (Mírové náměstí 24, Hlučín)

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku
18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a
splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem).

Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace.

Předpokládaný nástup: dohodou

Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků).

Požadovaná kvalifikace: VŠ - minimálně bakalářský studijní program nejlépe stavebního směru nebo se zaměřením na památkovou péči a technické památky, historické vědy a obdobné
obory
Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení,
- absolvování zkoušky zvláštní odborné způsobilosti v daném oboru výhodou,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- uživatelská znalost práce na PC,
- ŘP výhodou,
- znalost dané problematiky výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- Přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
- Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.

Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud
takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 30.4.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 30.4.2024 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 13.5.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy "C" MěÚ Hlučín, 4. poschodí.

Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti


Informace o společnosti Město Hlučín

Město Hlučín
Mírové náměstí 24
Hlučín
74801
IČO: 300063
aktualizováno před asi měsícem