Požadavek:
- SŠ vzdělání
- Aktivní znalost AJ - úroveň B2, každodenní e-mailová a telefonická komunikace
- Znalost práce na PC- MS Office
- Schopnost práce pod tlakem, pečlivost, zodpovědnost a profesionální vystupování
- Praxe ve výrobní společnosti výhodou
- Ochota učit se novým věcem
- ŘP sk. B
Náplň práce:
- Administrativní činnost související s provozem zákaznického servisu
- Příjem objednávek, koordinace jejich přezkoumání, správa v rámci IS, příprava podkladů pro expedici a fakturace
- Zodpovědnost za tok informací ze závodu směrem k zákazníkovi
- Koordinace nových akvizic, koordinace přípravy podkladů pro zpracování nabídek
- Aktivní spolupráce s ostatními odděleními
Nabízíme:
- Platové ohodnocení od 30 000 Kč do 40 000 Kč
- Možnost mimořádných odměn
- Motivační bonusy 2x ročně
- Náborový příspěvek
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dny volna navíc
Životopis posílejte na e-mail
kontaktní formulářPříspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, dodatková dovolená, motivační bonusy, bezplatné zaškolení a jazyková průprava.