Samostatný referent / personalista - odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce, Ostrava

Finance, Administrativa / Samostatný referent / personalista - odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Společnost Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Březinova 1383, Ostrava
Minimální vzdělání VŠ Bakalářské
Výše ohodnocení 21 710 - 31 820 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Samostatný referent / personalista - odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce (Březinova 1383, Ostrava)

Ředitelství Základní školy a mateřské školy Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvkové organizace vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici: samostatný referent/personalista

Pracovní poměr: na dobu určitou, po vzájemné dohodě později na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: škola s rozšířením na působnost města Ostrava

Popis pracovní činnosti:
- Komplexní zajištění činnosti sekretariátu školy vč. správy telefonní ústředny
- Spisová služba a správa písemností
- Administrativní činnosti dle provozu a potřeb školy
- Evidence a rozdělování došlé a odeslané pošty
- Vystavování potvrzení pro žáky a zaměstnance
- Předarchivace a archivace písemností, následná skartace materiálů dle spisového a skartačního řádu
- Vedení evidence majetku (standardní i operativní), vč. jeho následného vyřazování po rozhodnutí likvidační komise
- Zajištění objednávek
- Vedení skladu učebnic
- Vedení evidence OOPP a jejich přidělování
- Komplexní zajištění oblasti personalistiky, zajištění kontroly dodržování pracovně-právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, vyřizování personální agend
- Zodpovědnost za vedení a návrhy v oblastech personální a mzdové agendy (smlouvy, náplně, platové výměry, zápočty)
- Zajištění podkladů pro PN a OČR
- Vedení osobní spisy zaměstnanců
- Vedení evidence MD, RD, dovolených, samostudií
- Přihlašování a odhlašování zaměstnanců k soc. a zdravot.pojištění
- Zodpovědnost za statistiky a hlášení v oblasti personální a mzdové agendy
- Vyřizování hlášení pojistných událostí, provádí rozbory úrazovosti
- Vedení pokladny školy
- Zodpovědnost za směrnice v oblasti správy písemností, pracovně-právní a správy majetku

Požadavky
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně ekonomický směr, popř. veřejná správa
- Znalost práce na počítači (MS Office -primárně Word, Excel)
- Psaní všemi deseti na počítači- bude ověřeno při pohovoru
- Samostatné řešení úkolů, schopnost analytické, koncepční a organizační práce
- Proaktivita
- Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti
- Ochota se dále vzdělávat
- Flexibilita
- Odpovědnost
- Bezúhonnost
- Znalost pracovně právní problematiky s vazbou na zákoník práce a provádějící předpisy
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Další požadavky
- Znalost školského zákona č. 561/2004 Sb. v platném znění s vazbou na prováděcí předpisy výhodou
- Znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni výhodou
- Znalost systému RESK software výhodou
- Znalost systému Škola online výhodou
- Znalost systému vedení úrazů České školní inspekce výhodou

Nabízíme
- Práci u stabilního zaměstnavatele
- Kvalitní pracovní prostředí
- Pracovní dobu přes pracovní týden (víkendy volné)
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny zdravotního volna
- Stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně
- Příspěvek na penzijní pojištění ve výši až 500 Kč/měsíc
- Odměny za pracovní a životní výročí
- Finanční ohodnocení dle platové třídy s možnosti nadtarifní složky platu a odměn dle platné legislativy

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis. K přihlášce připojte:
- Strukturovaný profesní životopis
- Kopie dokladu o nejvyšším vzdělání
- Kopie kurzů a osvědčení prokazující zvyšování kvalifikace
Přihlášky do výběrového řízení jsou přijímány v termínu od 12.9. do 13.10.2023.
Přílohy přihlášky se uchazečům automaticky nevrací. Je možné si je osobně vyzvednout, nebo o navrácení písemně požádat do 30 kalendářních dnů od doručení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyžádané přílohy přihlášky budou po uvedené lhůtě skartovány.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označení "Výběrové řízení - samostatný referent" řediteli školy nebo ekonomce školy. Dokumenty je možné také zaslat elektronicky - datovou zprávou nebo e-mailem Vybraní uchazeči budou pozváni na ústní pohovor.

Informace o společnosti Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace

Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace
Březinova 1383
Ostrava
70030
IČO: 70978336
www.zs-brezinova.cz
aktualizováno před 8 měsíci

Další pracovní nabídky v okrese Ostrava-město v oboru Finance, Administrativa

Všechny pracovní inzeráty v okrese Ostrava-město v oboru Finance, Administrativa