Úředník/ce - referent/ka přestupkové agendy, oddělení všeobecné správy, správního odboru - ostatní úředníci jinde neuvedení, Bruntál

Administrativa / Úředník/ce - referent/ka přestupkové agendy, oddělení všeobecné správy, správního odboru - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Bruntál

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Nádražní 994, Bruntál
Minimální vzdělání Vyšší odborné
Výše ohodnocení 25 000 - 35 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/ce - referent/ka přestupkové agendy, oddělení všeobecné správy, správního odboru - ostatní úředníci jinde neuvedení (Nádražní 994, Bruntál)

místo výkonu práce : Bruntál

Úředníka/ce - referent/ka přestupkové agendy, oddělení všeobecné správy, správního odboru

na dobu: určitou na zástup za dlouhodobou nepřítomnost, mateřskou a rodičovskou dovolenou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 10

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem/cí se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, obor právo výhodou,
- středoškolské vzdělání u osoby, která v souladu s § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, projednávala přestupky a rozhodovala o nich po dobu nejméně 9 let a dosáhne v roce 2022 věku minimálně 50/ti let,
- znalost zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,
- znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád,
- znalost zákona č. 251/2016 Sb. o některých přestupcích, znalost zákona č. 128/2000 Sb. o obcích,
- znalost práce na PC,
- samostatnost, zodpovědnost, samostatnost v rozhodování, dobré komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, časová flexibilita.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- uchazeči se středoškolským vzděláním doloží doklady o praxi v souladu s § 112 zákona č. 250/2016 Sb.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 7.5.2021 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL

Informace o společnosti Město Bruntál

Město Bruntál
Nádražní 994
Bruntál
79201
IČO: 295892
aktualizováno před asi 3 roky