Úředník/ce - referent/ka pro mimořádné události a krizové stavy, oddělení zvláštních úkolů, odboru kancelář tajemníka - úředníci jinde neuvedení, Bruntál

Administrativa / Úředník/ce - referent/ka pro mimořádné události a krizové stavy, oddělení zvláštních úkolů, odboru kancelář tajemníka - úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Bruntál

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Nádražní 994, Bruntál
Minimální vzdělání Vyšší odborné
Výše ohodnocení 23 390 - 34 370 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/ce - referent/ka pro mimořádné události a krizové stavy, oddělení zvláštních úkolů, odboru kancelář tajemníka - úředníci jinde neuvedení (Nádražní 994, Bruntál)

na dobu: určitou - zástup za mateřskou dovolenou
s místem výkonu práce: Bruntál
nástup 15. 02. 2023 příp. dle dohody
zařazení v platové třídě: 10.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, obory bezpečnostního a krizového managementu nebo bezpečnostního inženýrství výhodou,
- praxe v oboru, ve státní správě, veřejné správě a zvláštní odborná způsobilost výhodou,
- znalost právních předpisů na úseku krizového řízení, obrany státu a zákona o obcích,
- zodpovědnost, spolehlivost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, organizační schopnosti, schopnosti zvládat krizové situace, samostatně se rozhodovat, schopnost týmové práce a komunikativnost,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičský průkaz skupiny "B" výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Výkon specializovaných odborných činností na úseku:
- krizového řízení,
- hospodářských opatřeních pro krizové stavy,
- obrany státu,
- utajovaných informací.
Projednávání přestupků na úseku krizového řízení a obrany státu.
Zajišťování administrativních činností oddělení, bezpečnostní rady a krizového štábu.

Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 02. 12. 2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 4.11.2022

Informace o společnosti Město Bruntál

Město Bruntál
Nádražní 994
Bruntál
79201
IČO: 295892
aktualizováno před více než rokem

Další pracovní nabídky v okrese Bruntál v oboru Administrativa