Úředník/ce - samostatný/á referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací - úředníci jinde neuvedení, Bruntál

Administrativa / Úředník/ce - samostatný/á referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací - úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Bruntál

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Nádražní 994, Bruntál
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 25 000 - 35 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/ce - samostatný/á referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací - úředníci jinde neuvedení (Nádražní 994, Bruntál)

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávních celků, výběrové řízení na místo:

Úředníka/ce - samostatné/ho referentky/a správy majetku,
oddělení správy majetku,
odboru správy majetku, investic a dotací

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9. - 10.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou s minimální praxí 3 roky,
- vzdělání v environmentálních oborech výhodou,
- výhodou praxe a orientace v oblasti správy majetku,
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákoně č.114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny,
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
- základní znalosti a orientace v geografickém informačním systému výhodou,
- řidičský průkaz sk. B,
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zajištění správy, evidence a provozování majetku města Bruntál s péčí řádného hospodáře a výkon majetkových práv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 128/2000 Sb,. o obcích a zákona č.114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny. Jedná se o zabezpečení následujících agend.
" Komplexní péče o veřejnou zeleň, dřeviny rostoucích mimo les,
" Komplexní zajištění odpadového hospodářství,
" Zajištění věcného plnění správy pohřebišť a vodních prvků na území města,
" Práce s pasporty města, studie proveditelnosti veřejné zeleně, návrhy koncepce.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího,
- státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.12.2021 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 9.12.2021

Informace o společnosti Město Bruntál

Město Bruntál
Nádražní 994
Bruntál
79201
IČO: 295892
aktualizováno před více než 2 roky

Další pracovní nabídky v okrese Bruntál v oboru Administrativa