Úředník/úřednice odboru dopravy - ostatní úředníci jinde neuvedení, f

Administrativa / Úředník/úřednice odboru dopravy - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště f f, f
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 23 390 - 34 370 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/úřednice odboru dopravy - ostatní úředníci jinde neuvedení (f f, f)

Popis pracovní pozice: úředník odboru dopravy - výkon agendy v působnosti obce
s rozšířenou působností na úseku registru vozidel a registru řidičů, technik
Pracovní poměr na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
Předpokládaný termín nástupu: 01.07.2023 nebo dle dohody
Platové podmínky: odměňování podle zák. č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. a NV č. 222/2010 Sb. v platném znění, platová třída odpovídající druhu vykonávané práce: 10
Předpoklady pro vznik PP: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Další požadavky :minimálně SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou v oblasti dopravního nebo technického zaměření), znalost práce s PC, ŘPsk. B, spolehlivost, flexibilita, zodpovědnost, schopnost samostatného řešení problémů, schopnost týmové práce, umění jednat s lidmi, velmi dobrá komunikace, praxe v oblasti veřejné správy výhodou
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu včetně telefonního spojení, číslo občanského průkazu, datum možného nástupu, datum a podpis uchazeče
K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe a odborné znalosti a dovednosti, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas se zpracováním osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 „o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů“ (GDPR) formulář je možné stáhnout na odkaze: https://www.mestohorazdovice.cz/muhd/user/Zamestnani/SouhlasSeZpracovanimOU.rtf
Přihlášky do výběrového řízení: Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené obálce lze podávat v termínu do 26.06.2023 do 10:00 hod. na adresu:Městský úřad Horažďovice, k rukám tajemníka Mgr. Ing. Pavla Vondryse, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice, nebo osobně v téže lhůtě do podatelny MěÚ Horažďovice. Uzavřenou obálku označte nápisem: „Výběrové řízení – doprava - neotvírat “
Bližší informace poskytne Milada Kotišová, tel. 371 430 566,
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr uchazečů pozvaných k osobnímu pohovoru.

Informace o společnosti


f f
f
f
IČO:
aktualizováno před 11 měsíci