Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/úřednice odboru kanceláře starosty - mzdový/mzdová účetní - personalista/personalistka - ostatní úředníci jinde neuvedení ( 0, Cheb)
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kanceláře starosty (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: mzdový/mzdová účetní, personalista/personalistka
Platová třída: 9 - 10 (dle dosaženého vzdělání)
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: od 01.12.2023 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- dobrá orientace v právních předpisech vztahujících se k daním, ke zdravotnímu pojištění, pojistnému na sociální zabezpečení a nemocenské pojištění
- dobrá orientace v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita.
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: do 31.10.2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Jany Kuklové, tel. 354 440 124, e-mail: kontaktní formulář
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení proběhne dne 07.11.2023 od 09:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Informace o společnosti Město Cheb
Město Cheb
0
Cheb
35002
IČO: 253979
aktualizováno před 7 měsíci
Další pracovní nabídky v okrese Cheb v oboru Administrativa