Úředník/úřednice odboru projektového managementu a rozvoje (pmr) - projektový/á manažer/ka - ostatní úředníci jinde neuvedení, Cheb

Administrativa / Úředník/úřednice odboru projektového managementu a rozvoje (pmr) - projektový/á manažer/ka - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Cheb

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště 0, Cheb
Minimální vzdělání VŠ Bakalářské
Výše ohodnocení 22 980 - 33 790 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Úředník/úřednice odboru projektového managementu a rozvoje (pmr) - projektový/á manažer/ka - ostatní úředníci jinde neuvedení ( 0, Cheb)

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru projektového managementu a rozvoje (PMR).

Druh práce: projektový/á manažer/ka
Platová třída: 11
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. dubna 2021 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h - pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h - pružná pracovníd oba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU
- zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
- znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- zkušenosti z oblasti problematiky dotací
- dobrá znalost cizích jazyků (AJ, NJ).

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 19. 3. 2021 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru projektového managementu a rozvoje Ing. Jany Krejsové, tel. 354 440 681, 775 899 343, e-mail

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Informace o společnosti Město Cheb

Město Cheb
0
Cheb

IČO: 253979
aktualizováno před asi 3 roky