Vedoucí finančního odboru městského úřadu horažďovice - řídící pracovníci v oblasti finančních služeb, Horažďovice

Finance, Management / Vedoucí finančního odboru městského úřadu horažďovice - řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

Společnost Město Horažďovice

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Mírové náměstí 1, Horažďovice
Minimální vzdělání VŠ Bakalářské
Výše ohodnocení 22 980 - 33 790 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Vedoucí finančního odboru městského úřadu horažďovice - řídící pracovníci v oblasti finančních služeb (Mírové náměstí 1, Horažďovice)

Popis pracovní činnosti:
Řízení činností a procesů na finančním odboru, příprava rozpočtu města, zabezpečení hospodaření
města dle zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Místo výkonu práce: Horažďovice
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: dohodou po ukončení výběrového řízení
Platové podmínky: 11. platová třída (odměňování se řídí podle zák. č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. a NV č. 222/2010 Sb. vše v platném znění). +další příplatky a osobní ohodnocení
Zákonné předpoklady:
a) podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., v platném znění:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
b) stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., v platném znění, doložené:
- §2 odst. 1 písm. a) a b) - lustračním osvědčením
- §2 odst. 1 písm. d) až h) – čestným prohlášením
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zejména
ekonomického směru, příp. veřejné správy
- spolehlivost, pečlivost, důslednost
- schopnost samostatného řešení problémů a rozhodování
- schopnost spolupráce v kolektivu a jeho vedení
- analytické a koncepční myšlení
- časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení
- znalost práce s PC
- řidičské oprávnění sk. B
výhodou:
- znalosti v oblasti finančního hospodaření, rozpočtu a účetnictví územních samosprávných celků
- výhodou ZOZ - Finanční hospodaření ÚSC
- zkušenosti s vedením pracovního kolektivu
- znalost správního řádu a zákona o obcích
- praxe z oblasti veřejné správyPřihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo
občanského průkazu, datum a podpis uchazeče
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe a odborné znalosti a dovednosti
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
- lustrační osvědčení dle § 4 odst. 1) a čestné prohlášení dle § 4 odst. 3) zákona č. 451/1991 Sb.
pro uchazeče narozené před 01.12.1971
- souhlas se zpracováním osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady EU
č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 „o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů“ (GDPR) formulář je možné získat na:
https://www.mesto-horazdovice.cz/muhd/user/Zamestnani/SouhlasSeZpracovanimOU.rtf
Přihlášky do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek : do 05.07.2021 (doručeno poštou nebo do podatelny MěÚ) na adresu:
MěÚ Horažďovice
k rukám tajemníka Mgr. Ing. Pavla Vondryse
Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice.
Obálku označte heslem: „VŘ – vedoucí FO - neotvírat
Bližší informace poskytne Mgr. Ing. Pavel Vondrys, tel. 371 430 577,

Informace o společnosti Město Horažďovice

Město Horažďovice
Mírové náměstí 1
Horažďovice
34101
IČO: 255513
aktualizováno před téměř 3 roky