Vedoucí oddělení sociální práce a samosprávy - ostatní úředníci jinde neuvedení, Mělník

Administrativa / Vedoucí oddělení sociální práce a samosprávy - ostatní úředníci jinde neuvedení

Společnost Město Mělník

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště náměstí Míru 1, Mělník
Minimální vzdělání VŠ magisterské
Výše ohodnocení 25 280 - 37 170 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Vedoucí oddělení sociální práce a samosprávy - ostatní úředníci jinde neuvedení (náměstí Míru 1, Mělník)

Charakteristika vykonávané činnosti
- zajišťování odborných a specializovaných agend péče o občany, kteří potřebují zvláštní pomoc. Posuzování celkového stavu a příčin negativních jevů, navrhování preventivních a provádění okamžitých opatření podle aktuálního stavu, stanovení finanční a věcné pomoci, vystupování u soudních jednání a spolupráce s orgány a institucemi

Místo výkonu práce Městský úřad Mělník

Platové zařazení a platové podmínky
11. platová třída, která podle katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platové rozpětí bude od 25 280 do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení dle ust. § 124 zákoníku práce
Benefity
gastro karta, benefit karta, 4 dny studijního volna, 4 dny sick day, příspěvek na penzijní pojištění, samostatná kancelář, vzdělávání a profesní rozvoj

Pracovní poměr na dobu neurčitou

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- praxe v oboru,
- prokazatelný zájem o sociální problematiku včetně znalosti daných oblastí,
- odpovědnost, samostatnost a spolehlivost,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji,
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971),
- motivační dopis,
- koncepci řízení oddělení sociální práce a samosprávy (max. 5 normostran)

Lhůta pro podání přihlášky do 4. 10. 2023 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky
Obálku označenou "Výběrové řízení na funkci "vedoucí oddělení sociální práce a samosprávy- NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo osobně předá na podatelnu městského úřadu.

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Informace o společnosti Město Mělník

Město Mělník
náměstí Míru 1
Mělník
27601
IČO: 237051
aktualizováno před 7 měsíci