Vedoucí personálního odboru - řídící pracovníci v oblasti personální, Praha

Administrativa, Management / Vedoucí personálního odboru - řídící pracovníci v oblasti personální

Společnost Správa služeb hlavního města Prahy

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Kundratka 1951, Praha
Minimální vzdělání VŠ Bakalářské
Výše ohodnocení 21 710 - 31 820 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Vedoucí personálního odboru - řídící pracovníci v oblasti personální (Kundratka 1951, Praha)

Rozkovec Tomáš, e-mail:
Tel. fyz. pracoviště: 222 027 000

vedení personální agendy
zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
komunikaci se státními institucemi

" VŠ vzdělání - lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
" praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
" výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
" znalost vedení mzdového účetnictví - úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
" výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
" výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
" radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
" schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
" zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
" zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
" samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost

Zaměstnanecké výhody:
" Osobní ohodnocení,
" platové zařazení: třída 11, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
" nástup možný ihned
" stravenkový paušál
" benefitní karta
" stabilitu příspěvkové organizace
" 5 týdnů dovolené
" 5 dnů indispozičního volna
" Stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
" zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace




Informace o společnosti Správa služeb hlavního města Prahy

Správa služeb hlavního města Prahy
Kundratka 1951
Praha
18000
IČO: 70889660
aktualizováno před 6 měsíci