Vedoucí pracovník provozu - vedoucí v oblasti administrativních agend, Sokolov

Administrativa, Management / Vedoucí pracovník provozu - vedoucí v oblasti administrativních agend

Společnost Waste Solutions s.r.o.

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Rolnická 656, Sokolov
Minimální vzdělání Střední odborné (vyučen)
Výše ohodnocení 30 000 - 50 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek
Požadované jazyky {:cs=>"Angličtina"}
Odpověď na inzerát

Detail pracovní nabídky na pozici: Vedoucí pracovník provozu - vedoucí v oblasti administrativních agend (Rolnická 656, Sokolov)

Bolcek Alexandr
e-mail:

Vedení evidence skladu a zásob, vytváření cenových nabídek zákazníkům, komunikativnost, slušnost k zákazníkům, schopnost vedení týmu, zajištění provozních potřeb společnosti.
Obsluha strojů vítána, znalost AJ podmínkou, řidičský průkaz B podmínkou.
Znalosti v oboru odpadového hospodářství výhodou, znalost práce na PC, Word, Excel, internet.

Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, osobní ohodnocení, firemní telefon, notebook, slušný přístup

Požadavky

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity pracovní pozice

  • Zvláštní prémie
  • Jiné výhody

Informace o společnosti Waste Solutions s.r.o.

Waste Solutions s.r.o.
Rolnická 656
Sokolov
35601
IČO: 45352925
aktualizováno před asi měsícem
Odpověď na inzerát

Odpověď na pracovní pozici Vedoucí pracovník provozu - vedoucí v oblasti administrativních agend