Detail pracovní nabídky na pozici: Vrchní referent - referentka v oddělení kontrolním ii - pracovníci veřejné správy v oblasti daní (Slezská 166, Trutnov)
Služba zahrnuje zejména:
- komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní.
Další požadavky:
- preference uchazečů s ekonomickým nebo právním vzděláním.
Ostatní požadavky:
- znalost účetnictví;
- orientace v daňovém řízení a problematice DPH;
- schopnost analytického a logického myšlení;
- dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook);
- komunikativnost, flexibilita;
- psychická odolnost;
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost;
- ŘP skupiny B výhodou.
Nabízíme: 10. PT dle dosažené praxe 21.260 Kč (+ zvláštní příplatek 3.800 Kč) do:31.240 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících, 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, další zaměstnanecké benefity
Informace o společnosti GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Další pracovní nabídky v okrese Trutnov v oboru Finance, Administrativa