Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (min. MS Office), asertivita, pozitivní přístup k práci a ke klientům, pracovní nasazení, spolehlivost, pečlivost, výhodou - zkušenosti na obdobné pozici.
Náplň práce - přijímání hovorů a zpracování žádostí a dotazů volajících, poradenství a péče o stávající zákazníky, poskytování aktuálních informací a nabídka vhodných řešení ke službám, samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy, evidence dat v databázi, další administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení.
Pečlivé zaškolení, volné víkendy, fixní plat + odměny + bonusový program, práce na 8,5 hod. v čase mezi 6:30 - 20:00.
Životopis zaslat nejpozději do 17. 6. 2023 na e-mailovou adresu:
kontaktní formulář nebo osobně předat v zákaznickém centru Nej.cz s.r.o., nám. Svobody 1142, 739 61 Třinec (budova FÚ vchod z druhé strany). do předmětu e-mailu uvést název pozice - Pracovník/-ice call centra Třinec.
Pracoviště: Třinec