Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace, Liberec
Administrativa / Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Společnost
Stavební bytové družstvo SEVER
Smluvní vztah
pracovní smlouva
Místo pracoviště
Bažantí 1415, Liberec
Minimální vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení
27 000 Kč
Pracovní poměr
práce na plný úvazek
Detail pracovní nabídky na pozici: Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Bažantí 1415, Liberec)
Požadujeme: - SŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru - dobrá orientace v problematice právního vymáhání pohledávek - pečlivost, spolehlivost a samostatnost při jednání s dlužníky a při soudních jednáních o dlužné nájemné - Práci na PC na výborné úrovni - Vysoké pracovní nasazení - Vynikající komunikační schopnosti, příjemné vystupování - Empatický přístup při jednání s klienty - Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu Nabízíme: - Práci na HPP v příjemném kolektivu - Odpovídající platové podmínky - Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou a další benefity - Teambuildingové akce - Administrativní práce v moderní budově v centru Liberce - Dobré zázemí rozvíjející se společnosti s dlouholetou tradicí Nástup ihned nebo po domluvě. Své nabídky k účasti ve výběrovém řízení na výše uvedené pracovní pozice zasílejte do 15.9.2021 společně se strukturovaným životopisem na adresu SBD Sever, Bažantí 1415/3, 460 31 Liberec nebo na e-mail: kontaktní formulář V případě dotazů volejte na tel: 484 800 390 nebo 777 750 990.
Informace o společnosti Stavební bytové družstvo SEVER
Stavební bytové družstvo SEVER
Bažantí 1415
Liberec
46001
IČO: 42579
aktualizováno před více než 2 roky
Další pracovní nabídky v okrese Liberec v oboru Administrativa