Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace, Liberec

Administrativa / Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Společnost Stavební bytové družstvo SEVER

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Bažantí 1415, Liberec
Minimální vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Výše ohodnocení 27 000 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Referent správy pohledávek/vedoucí zákaznického centra - odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Bažantí 1415, Liberec)

Požadujeme:
- SŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru
- dobrá orientace v problematice právního vymáhání pohledávek
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost při jednání s dlužníky a při soudních jednáních o dlužné nájemné
- Práci na PC na výborné úrovni
- Vysoké pracovní nasazení
- Vynikající komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- Empatický přístup při jednání s klienty
- Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Práci na HPP v příjemném kolektivu
- Odpovídající platové podmínky
- Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou a další benefity
- Teambuildingové akce
- Administrativní práce v moderní budově v centru Liberce
- Dobré zázemí rozvíjející se společnosti s dlouholetou tradicí
Nástup ihned nebo po domluvě.
Své nabídky k účasti ve výběrovém řízení na výše uvedené pracovní pozice zasílejte do 15.9.2021 společně se strukturovaným životopisem na adresu
SBD Sever, Bažantí 1415/3, 460 31 Liberec nebo na e-mail:
V případě dotazů volejte na tel: 484 800 390 nebo 777 750 990.

Informace o společnosti Stavební bytové družstvo SEVER

Stavební bytové družstvo SEVER
Bažantí 1415
Liberec
46001
IČO: 42579
aktualizováno před více než 2 roky