Detail pracovní nabídky na pozici: Solution support engineer - specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií (Praha)
kontaktní formulář
" Poskytovat řešení složitých technických problémů, které ovlivňují obchodní procesy zákazníků a jejich schopnost obchodovat prostřednictvím aplikací SAP Ariba.
" Dodržovat klíčové ukazatele výkonnosti, zejména smlouvy o rychlosti odezvy a cíle produktivity, a zajistit, aby byly mimořádné situace nebo kritické obchodní problémy vyřešeny co nejrychleji a nejefektivněji.
" Prokazovat vysokou úroveň odborných znalostí funkcí produktu; pokračovat v rozvíjení klíčových dovedností v oblasti produktů v návaznosti na uvolňování nových inovací.
" Vytvářet články znalostní báze a dokumenty Wiki.
" Vytvářet opravy kódu, spolupracovat s architekty řešení a týmem inženýrů
" Spolupracovat s dalšími interními multifunkčními a globálními týmy.
" Koučování a mentorování nových zaměstnanců a dalších inženýrů podpory s cílem pomoci jim zvýšit jejich odborné znalosti produktu a produktivitu.
" Udržuje a dodržuje plán osobního rozvoje s využitím formálních plánů školení a znalostí.
" Další povinnosti podle individuální dohody
Informace o společnosti Ariba Czech s.r.o.
Ariba Czech s.r.o.
Praha
IČO: 27097218
aktualizováno před 11 měsíci
Další pracovní nabídky v okrese v oboru Obchod a cestovní ruch, Informační technologie