Detail pracovní nabídky na pozici: Specialista/ka online nsd - pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (Dr. Milady Horákové 632, Liberec)
Specialista online NSD
ID 10001603
Pracoviště:
Úřad práce České republiky
Oddělení specializovaného pracoviště
Odboru klientských služeb GŘ
Služební působiště:
Krajská pobočka v Liberci
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťujete agendu nepojistných sociálních dávek. Současně poskytujete základní soc. poradenství v oblasti nepojistných soc. dávek a soc. služeb. Při své činnosti se řídíte platnými práv. předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. Poskytujete základní soc. poradenství v oblasti nepojistných soc. dávek a soc. služeb.
- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
- Komplexně zpracováváte žádosti o nepojistné soc. dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
- Posuzujete nároky na nepojistné soc. dávky, zajišťujete jejich výplaty a vyúčtování. Zpracováváte a kontrolujete oprávněnost poskytování těchto dávek a podmínky pro pokračování jejich výplaty.
- Zajišťujete agendu koordinace systémů soc. zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci EU.
- Připravujete, předáváte a skenujete písemnosti na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitaliz. zpracování dokumentů.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zák. č. 117/1995 Sb., o státní soc. podpoře, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- dobrý zdrav. stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- plat. zařazení v 9. plat. třídě
- předpokládaný nástup 15. prosince 2023, příp. dle dohody
- prac. poměr na dobu určitou, se zkuš. dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců
- jedná se o služební místo v pracovním poměru, které následně bude přesoutěženo do služebního poměru
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. prosince 2023 na e-mailovou adresu kontaktní formulář
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Nabízené výhody a další informace najdete na https://www.uradprace.cz/documents/37855/4839091/20231210-liberec-rizeni-specialista_online_nsd_0.pdf/f29abd3d-00db-6ff9-d932-1b9979fe8eb3
Informace o společnosti Úřad práce České republiky
Další pracovní nabídky v okrese Liberec v oboru Zdravotnictví, Administrativa