Detail pracovní nabídky na pozici: Technická podpora/helpdesk - technici provozu informačních a komunikačních technologií (Žerotínova 3056, Šumperk)
Jaké by měl mít uchazeč dovednosti:
- Dobrá úroveň při práci s počítačem, MS Office a Office 365, e-mail, telefon
- Všeobecná orientace v IT a sítích, technické myšlení, orientace při vytváření a používání IS (spolupráce s vývojáři a ostatními členy týmu)
- Výborné komunikační dovednosti a schopnosti řešit problémy (komunikace s klienta telefonicky, e-mailem občas také osobně)
Co ještě oceníme:
- Chuť se rozvíje, sebevzdělávat a (do)učit se potřebné technologie
- Povědomí o gitu a práci v GitLabu (případěn zaučíme)
- Výborná znalost češtiny
- Samostatnost a odpovědnost
Super atmostéra a práce v profi společnosti, které jde s dobou, prostor pro vlastní rozvoj, inovaci a realizaci vlastních nápadů, individuální odměny, 25 dní dovolené, free káva na pracovišti, stravenkový paušál, sdílený firemní elektromobil. Kontakt: e-mailem.
Benefity pracovní pozice
-
Dovolená navíc
-
Jiné výhody
Informace o společnosti NET service solution, s.r.o.
NET service solution, s.r.o.
Žerotínova 3056
Šumperk
78701
IČO: 27849252
aktualizováno před 5 měsíci
Další pracovní nabídky v okrese Šumperk v oboru Informační technologie