Specialista/ka online nsd (id 11008375) - pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek, Liberec

Zdravotnictví, Administrativa / Specialista/ka online nsd (id 11008375) - pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Společnost Úřad práce České republiky

Smluvní vztah pracovní smlouva
Místo pracoviště Dr. Milady Horákové 632, Liberec
Minimální vzdělání Vyšší odborné
Výše ohodnocení 23 390 - 34 370 Kč
Pracovní poměr práce na plný úvazek

Detail pracovní nabídky na pozici: Specialista/ka online nsd (id 11008375) - pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (Dr. Milady Horákové 632, Liberec)

Pracoviště:
Úřad práce České republiky
Oddělení specializované pracoviště
Odboru klientských služeb GŘ
Služební působiště:
Krajská pobočka v Liberci
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Zajištění agendy nepojistných sociálních dávek formou administrativního zpracování
žádostí z online kanálů. Při své činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané
oblasti včetně prováděcích vyhlášek.
- Realizace administrativních úkonů v jednotlivých dávkách, podle postupů pro
zpracování podání klientů na Specializovaném pracovišti. Posuzování podkladů z
hlediska jejich úplnosti, včetně příloh doložených klientem/žadatelem.
- Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska
formální správnosti žádostí a příloh, které jsou administrovány.
- Komplexní administrace žádostí o nepojistné sociální dávky včetně zpracování
získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a
formální úplnosti, ověření potvrzení a dokladů.
- Spolupráce se správními úřady ve věci administrace žádostí na Specializovaném
pracovišti.
- Zajišťování agendy zaměstnanosti formou administrativního zpracování žádostí klientů
z online kanálů.
- Provádění administrativních úkonů v jednotlivých agendách zaměstnanosti, podle
postupů pro zpracování podání klientů/žadatelů na Specializovaném pracovišti.
- Posouzení podkladů z hlediska jejich obsahu, úplnosti, včetně příloh doložených
klientem, prohlášení klienta.
- Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska
formální správnosti žádostí a příloh, na jejichž administrativním zpracování se
zaměstnanec podílí.
- Zadávání a kontrola údajů v registru de miniminis.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. vyšší odborné vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve
znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění
pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo
občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 15. května 2024, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
- jedná se o služební místo v pracovním poměru, které následně bude pře
soutěženo do služebního poměru s obory služby „Zaměstnanost“ a „Nepojistné
sociální dávkové systémy“
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 26. dubna 2024 na e-mailovou adresu

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Vyhlašují se 4 výběrová řízení na totožná služební místa s odlišnými ID, uchazeči se
stačí přihlásit jen na jedno z nich.

Informace o společnosti Úřad práce České republiky

Úřad práce České republiky
Dr. Milady Horákové 632
Liberec
46001
IČO: 72496991
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/-specialista-online-nsd-id-11008375-26-04-2024
aktualizováno před 15 dny

Další pracovní nabídky v okrese Liberec v oboru Zdravotnictví, Administrativa